.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انصراف محسن رضایی از ادامه پیگیری شکایات
لذا وظیفه می‏دانم خود و دیگران را به کنترل وضعیت فعلی ترغیب نمایم و از آنجا که عهدی با خدای خود بسته‏ام تا همواره سربازی فداکار برای انقلاب اسلامی، رهبری و مردم باشم، بدینوسیله انصراف خود را از پیگیری شکایت‏های مطرح شده اعلام می‏دارم...

دکتر محسن رضایی کاندیدای دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نامه‏ای به دبیر شورای نگهبان، انتخابات 22 خرداد را حماسه‏ای بی نظیر خواند و انصراف خود را از پیگیری شکایت‏های مطرح شده پیرامون نحوه شمارش آراء اعلام کرد.

متن نامه محسن رضایی بدین شرح است:

حضرت آیت الله جنتی
دبیر محترم شورای نگهبان
سلام علیکم؛

احتراماً به استحضار میرساند؛ طبق روال قانونی، دغدغه‏ها و شکایات مربوط به انتخابات 22 خرداد را که حماسه‏ای بی نظیر و نمود بارز مردمسالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، در روزهای گذشته به آن نهاد محترم که مرجع رسیدگی قانونی به شکایات است، منعکس نموده و در این پیگیری نیز جدی بودم. اما با توجه به محدودیت زمانی، اکنون که وضعیت سیاسی - امنیتی و اجتماعی کشور وارد شرایط حساس و تعیین کننده‏ای شده که از نتایج انتخابات مهم‏تر می‏باشد، لذا وظیفه می‏دانم خود و دیگران را به کنترل وضعیت فعلی ترغیب نمایم و از آنجا که عهدی با خدای خود بسته‏ام تا همواره سربازی فداکار برای انقلاب اسلامی، رهبری و مردم باشم، بدینوسیله انصراف خود را از پیگیری شکایت‏های مطرح شده اعلام می‏دارم.

محسن رضایی
4/2/ 88


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 تير 1388
آقا مگر نمی دانید که ایشان فقط بلدن که از روی برگه بخوانند مناظره چیه یک وقت به ایشان بدهید که بیایند و انشا خود را بخواند تو مناظره کم آورده شما هم بیکارید. ایشان دیگر هیچ وقت پای مناظره نخواهد نشست چون فقط بیعض از واژه ها را تکرار خواهد کرد. مانند چیز ، به اصطلاح و ......
نا شناس 3 تير 1388
خيلي ببخشيد بيخود ناز ايشان را مي كشند. ايشان بايد بيايد تلويزيون و بگويد با چه سند و مدركي ادعاي تقلب را مطرح كرد و كشور را بهم ريخت؟
ايشان بايد جواب دهد كه چرا بجاي اعتراض قانوني، هوادارانش را به خيابانها كشاند و اين همه خسارت به حيثيت كشور زد؟
ايشان بايد بيايد و جواب دهد چرا جمعه شب خود را پيروز انتخابات ناميد؟

خيلي جالبه، عوض اينكه جواب دهد، طلبكار هم شده؟!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.